Friendship

 
Bilden är inte ny, skulle gissa på att den är från Juli 2009 faktiskt. Minns att jag varit på gothia cup. Första året med Vittsjö och det första jag ville göra när jag kom hem var att träffa Josse. Min bästa kompis någonsin. 
Sitter och kollar genom min gamla blogg och jisses vad många saker och minnen som kommer upp i huvudet. Som man har förändrats. Utvecklats. 
Varje helg hängde vi ihop. Ibland, eller ja oftast så satt vi ute på min altan och lyssnade på musik långt in på småtimmarna. Och ibland hittade vi bara på en massa skit. Det var verkligen alltid vi. 
Nu tar det desto längre tid mellan gångerna men så fort vi ses så känner vi båda hur starka vi är tillsammans. Känns nästan töntigt att jag skriver det. Men ibland kan det vara skönt att dela sin tanke med någon annan. I detta fallet bloggen och er som läser. 
Att ha en vän som Josefine borde alla ha. Någon att lita på. Någon att luta sig mot. Någon man känner sig alldeles för bekväm med. Någon som man både kan skratta och gråta med. 
 
Någon som alltid finns där vad som än händer.

Vänskapen gör varje börda aningen lättare 

Kommentera här: