I'm alive

Jaha, här sitter jag med ångest. Ångest för att jag mår dåligt och inte kunnat jobba idag. Inget jobb imorgon heller för att vara säker på att det inte är influensa. Mått riktigt kasst hela dagen och bara legat i sängen. Och ja, det ger mig ångest för jag vill verkligen inte bara ligga hemma. Förlorar så mycket på det + att det ger mig ångest. 
Ångest deluxe. 
 
Stefan jobbar nu ikväll för första gången på över en månad. Han har ju varit sjuk i en halv evighet känns det som. I vilket fall som så ska jag försöka slå in en julklapp. Första och enda vi har fixat. Och kanske att jag börjar lite på julbaket, det vill säga chokladbollar. Det hör till tycker jag. Varje år bakar farmor massvis med chokladbollar och det är alltid lika uppskattat!
Fast det kan ju också bli så att jag tar en clementin, sätter mig i soffan och gör absolut ingenting. Eller läser en bok. Min kropp och hjärna vill olika saker så det är svårt att hänga med ibland. 
 
Take care

Kommentera här: