Halsont, tack, men nej tack!

 
 
Jaha. Så äntligen tog jag mig ut för lite friskluft. Skulle egentligen bara handla men tog ändå kameran med mig fall i fall. Jag borde inte ha gjort det. Absolut inte. Men det var skönt att komma ut en runda åtminstone. 
Bilen ville till Finjasjön så så fick det bli. Knäppte inte allt för många fagra bilder men dessa ovan gillar jag. Konstigt nog. 
Den översta, oredigerad, kändes så kall. Kall och höstig.
Så den andra, redigerad, värmde jag upp i en lite varmare ton och vips så kändes det helt plötsligt som sommar. Eller nästan i alla fall. 
 
Idag är vi feberfria, YAY!!! Men efter att vi hela dagen igår kände oss nästan oförskämt pigga (lite att ta i kanske...) så kom halsont deluxe lite som en chock. Vi skulle ju vara friska idag hade vi bestämt. Typiskt. Kan säga att mikron har gått varm hela dagen i alla fall för tevatten och varm oboy. Imorgon SKA vi vara friska. Det tummar vi på!
 
Nu får det bestämt bli lite spagetti och köttfärsås. 
 
Pusskram

Kommentera här: