Jag lever!



Ett litet livstecken! 
Började morgonen med att baka en himla massa kanelbullar. När kag sen packat ner de och fotbollsskorna så var det dags att åka mot bjärnum för att spela sista seriematchen för i år! 
Som väntat blev det vinst (vann med 9-2 i förra mötet), dessvärre tycker jag,
Säkert fler än jag, att vi var urkassa. Det blir nog lätt så när man spelar en match som inte kan förändra något. Vi är alltså redo för kval då vi hamnade på en stabil andra plats. Återstår att se om vi vinner och går upp i div.2 eller helt enkelt stannar i trean! 

Som det ser ut nu är jag ledig imorgon. Har en del att fixa så ganska skönt faktiskt. Faaaast, de lär ringa in mig imorgon så tar inte ut någon glädje i förskott. Inte förrän klockan åtta imorgon bitti om de fortfarande inte ringt. Haha. 

Godnatt mina vänner! 

Kommentera här: