Peppa peppa ta i trä

Hej på er!!
Nu är jag äntligen uppe ur sängen och ska fånga dagen. Hoppas jag i alla fall!
Mår inte så bra. Förkyld, hängig och ont i mina lungor. Tänkte ta en promenad för att kicka igång dagen men det får nog vänta en stund så får vi se om jag mår bättre senare. Stefan har precis blivit frisk så nu är det väl min tur antar jag. Peppa peppa ta i trä att jag slipper det!
 
Helgen har varit superlugn. Spelade fotbollsmatch igår och vi vann med 2-0. Om vi hade spelat så bra som vi kan hade vi vunnit med betydligt fler bollar men en vinst är ändå en vinst och det kommer betyda att vi kvalar om div.2 kommande helger. 
När Stefan låg hemma och kurerade sig i lördags begav jag mig till Kristianstad för lite shopping. Jag var så rastlös och behövde nya skor så så fick det bli!
 
 
Nu ska jag försöka plocka i ordning lite här hemma. Söka lite jobb om jag finner någon ork till det!
 
Pusskram 
 

Kommentera här: