Livet

Hej vänner!
Halve veckan har snart gått och det är helg om två jobbdagar. Hur gött? Går ju kanonsnabbt. Både veckorna och helgerna. Hinner verkligen inte med. 
Började denna dagen, som egentligen skulle startat med lång sovmorgon, med ett besök hos doktorn. Haft lite konstiga symptom på sistone och idag fick jag veta att jag åtminstone INTE har cancer. Ja ungefär så sa doktorn. Vad hon mer sa... Well, blev ganska irriterad. "Får du tillbaka symptomen så uppsök läkare direkt igen. Men annars kan du vara lugn. Cancer i tarmen drabbar inte dig som bara är 21. Har du samma symptom om 10-20 år så kanske du ska börja oroa dig däremot". Får en doktor ens säga så? Hon sa något mer kring detta men jag slutade lyssna.... 
 
Men jag är frisk idag och det är jag evigt tacksam!!! 
Dessvärre går det magsjuka nu igen. Med början igår kan man nog säga. Jag är så tacksam för att jag också sluppit influensan som var och magsjukan i vintras. Jag får "bara" migrän (tråkigt det också) men slipper jag kräka och ha hög feber så ska jag inte klaga!
 
Annars då. Vad händer i mitt liv?
Jobb, träning mer sällan än ofta pga att jag är utmattad varje dag efter jobbet, tränade igår iaf, i ösregn och blåst men tränade det gjorde jag iaf. Inte varit på fotbollsträning på typ en månad så det vart dags. 
 
Torsdag imorgon och det ska bli skönt när den dagen är över. Lång dag på jobb, sen hem till Stefans systers familj och köpa majblommor. Stefans systerson ringde innan och bjöd dit mig och då går det ju bara inte att tacka nej. Goaste barnen någonsin!! 
 
Nu ska jag gå och lägga mig. Sov 10-11 timmar inatt, 2 timmar till efter jobbet och nu går ögonen i kors på mig. Är det något på G i min kropp så tänker jag sova bort det för sjuk, det ska jag baskemig inte bli!
Nej minsann!!
 
 
Pusskram

Kommentera här: