Det börjar närma sig

Jaha, så var denna veckan slut och imorgon börjar en ny, helt orörd vecka som kommer bli början på ett nytt kapitel i mitt liv. 
Imorgon är det inspark som gäller. Och på tisdag börjar skolan. Jag är verkligen jättetaggad. Sa precis till Stefan att "hoppas jag är lika taggad om ett halvår". Men det tror jag verkligen att jag är. Om allt går som planerat vill säga, och det ska det ju, har jag tänkt!
 
Har varit ledig i cirka en månad nu, bara jobbat en dag och Fy sören vad jag har behövt det. Jag känner mig riktigt taggad och är otroligt glad att jag ska börja plugga nu och inte jobba. En ny kick liksom. Nya människor och nya rutiner. Och ni som känner mig vet ju hur svag jag är för rutiner. 
 
Ska faktiskt redan nu ikväll börja läsa lite inför tisdag så jag inte kommer helt utan koll.
Ja, jag är ett kontrollfreak. Också. 
 
Imorgon kommer det förhoppningsvis upp lite bilder från helgens shopping. Stay tuned!
 
 
Pusskram

Kommentera här: