Jul, jul, strålande jul



Har ni haft en bra jul? 
Det har vi! 
Vilka två fantastiska dagar med julfirande vi har haft. I onsdags firade vi lillejul hemma hos mamma o pappa med mina syskon och farmor och mormor såklart. Fick på tok för många fina julklappar som vi uppskattar otroligt mycket. En lugn kväll med familjen, underbart! 

Och självaste julafton firade vi med Stefans mamma och hans syskon och respektive. Vi var 16 stycken tillslut och även denna dagen var underbar. 


Jag och Z gömde oss i syrummet för att ta bilder och leka en lek som jag inte riktigt förstod mig på... Vi hade magiska krafter och jag var lila, lila betydde skräck. Bara det liksom! Haha, han är för Go! :) 

Ska läsa ett kapitel i kurslitteraturen jag håller på med just nu och sen tänker jag minsann krypa till kojs. Är konstant trött och har sovit cirka 10 timmar varje natt sen jag gick på jullov. Behövde väl ta igen det antar jag! 

Pusskram 

Kommentera här: