Cup

Söndag idag och det stod cup på schemat. Var rädd att inte kunna medverka då jag igår eftermiddag åkte på feber och hade sån sjuk huvudvärk hela dagen. Alvedon hjälpte ju såklart inte så det blev en kudde för huvudet och bara vila för somna lyckades jag inte heller med. Men av någon sannslöst fantastisk anledning så vaknade jag pigg och alert i morse. Eller.. Jag vaknade iaf, hehe. Hade huvudvärk men febern var borta, så skönt!! 
Åkte i vilket fall som helst ut mot ett bra lag i kvartsfinalen. Kanske inte så konstigt när halva laget skadas och vi från början bara var två avbytare. 
 
Annars då... Haft en kanonbra helg. I fredags skulle jag vara hundvakt och vart nästan lite bitter över att behöva sitta själv med Basse i Markaryd men Viki kom som en räddare med sin goa flicka och vovve och bjöd på fika. Alltid lika trevligt! Och snart blir dom en till i familjen, så spännande!!! =) 
Hann även med att träffa min älskade bror och kusin över en bit mat!
 
Har inte så mycket som tittat åt mina pluggpapper och böcker. Knappt ägnat en tanke åt det faktiskt. Verkligen skönt då jag redan i torsdags blev klar med uppgiften som ska examineras på tisdag. Har nog aldrig hänt tidigare så blev nästan chockad över det själv, haha. 
Ska i vilket fall som helst skriva en liten utvärdering från min VFU nu så slipper jag det imorgon! Kanske även börja på lite av litteraturen till nästkommande examination!
 
Bild från Hovdala igår, sjukt att det fanns ett tiotal blommor som fortfarande blommar!
 
Pusskram

Kommentera här: