But i'm fallin short

Har äntligen kommit igång med lite plugg. Det tog tid men nu är jag on fire, haha. 
Två dagar kvar på min praktik följt av en helg fullspäckad med plugg sen är det back to school som gäller. Ska bli ganska skönt på sätt och vis. Vare sig man vill erkänna det eller ej så är det svårt att plugga och "jobba" samtidigt. Man kan inte ge 100% på båda samtidigt så något blir lidande, tyvärr. Den här gången blev pluggandet lidande för min del, kanske bättre det ändå. Hinner gör jag ju, MEN jag får sitta med det i helgen när jag egentligen ska behöva. Men men, som sagt, tillbaka till skolbänken på måndag igen och då är vi back on track. 
 
Det enda vi alla människor har gemensamt och egentligen inte borde klaga på är att vi har lika många timmar på dygnet allihopa. Men ändå känner jag att det inte räcker till. Knappt varit hemma hos föräldrarna senaste veckorna, inte träffat mina syskon något nämnvärt och jag har inte skämt bort min fina Viki som är höggravid med fika och liknande, som jag egentligen borde! Det gör ont i mitt hjärta faktiskt... MÅSTE bli bättre!
 
Annars då. Förkylningen känns helt ok för tillfället. Kan vara för att jag missbrukar nässpray. Sov 3 timmar när jag kom hem idag, det gjorde susen. Det, en powerwalk, en varm dusch och hemlagad mat. Minns inte ens sist när jag åt det. 
 
Ska försöka avrunda plugget för idag och köra gärnet imorgon istället.
 
 
 
 
Pusskram

Kommentera här: