Godkänd!

Pluggar, lapar vatten i mängder och fryser. Mår inte alls bra och har en förkylning på G i kroppen men den bryter ju aldrig ut. Så himla typiskt. Bättre att ligga pall i en dag eller två och sen ta nya tag. Nu är jag bara ständigt trött istället. Och hängig. 
Första examinationen gjordes idag och Guess what, fick Godkännt!!! Överlycklig! 
Men har redan börjat på nästa som inte känns lika enkel. När man väl börjat kommer jag nog komma bra överens med tangenterna och det kommer flyta på bra. Men innan jag kommit på en frågeställning så står det stilla. 
 
Hur som helst så hade jag en bra helg. Det var Stefans första riktiga lediga helg på evigheter känns det som så pannkakor till frukost i lördags var ju ett måste. Har även hunnit med att vara ute och fotografera litegrann. SÅ skönt att koppla av ute i naturen. För i naturen går det inte att tänka, bara slappna av och vara. 
 
 
 
Nu får jag nog minsann fortsätta läsa lite innan jag kryper till kojs. 
Ni lär inte höra mycket av mig här i veckan då jag trots relativt korta skoldagar har supermycket att stå i. OCH massa roligheter som det kommer bilder ifrån senare! lovar :)
 
Pusskram

Kommentera här: