Greys Anatomy

Så var de det där med att plugga. Det går ju inte utan musik. Men inte med vilken musik som helst heller. 
Lyssnar jag på mina egna listor så är det omöjligt att få något vettigt gjort på mitt arbete. Lyssnar jag däremot på musik som jag inte kan, kanske har hört men inga jag kan sjunga med i, DÅ jäklar brinner det i fingrarna. 
Men min musik är ju så bra. I-landsproblem, jag vet.
 
Ska försöka avrunda plugget för ikväll och krypa ner i sängen hos min kära sambo. Han sover nog gott redan så jag ska försöka smyga ner och kolla på Greys Anatomy tills jag också sussar sött. 
 
Imorgon är det match så det gäller att jag är riktigt pigg och utvilad. Ska helst hinna äta både frukost, mellanmål och middag innan jag ska vara i Bjränum 13.45. Kan bli tight. Plugga också... 
 
Pusskram 

Kommentera här: