Gott nytt år

 

Hello peep's! Gott nytt år på er!
Hoppas ni rundat av på ett fantastiskt 2015 och att ni nu är redo för ett fullspäckat 2016. 
Jag och min Stefan hade en jättebra nyårsafton hos vår fina vänner Viki och Patric. Mycket god mat och härligt sällskap och då kan det knappt gå fel känner jag. Vi tog inte en enda bild under kvällen och detta grämer mig något fruktansvärt, hur kan man missa det!!?
Måste betyda att vi hade så kul så vi helt enkelt inte hade tid med det =)
 
Ursäkta rälig bild ovan men måste bara undra, hur lyckas man med detta? 
Skulle locka håret för att göra mig nyårsfin och råkar lägga locktången på armen, YEJ! Bra där. 
 
Annars då... Mycket i huvudet just nu då det är plugg, cuper och massa annat på gång. Var äntligen och hälsade på farmor på sjukhuset idag och jisses vilken kämpe hon är. Att vara så pigg efter en hjärtinfarkt som var nära på att ta henne ifrån oss är ju en bedrift i sig måste jag säga! Så skönt att se henne så uppåt trots omständigheterna. Vad tacksam jag är över att hon klarade sig, kan nog inte beskriva det med ord ärligt talat. 
 
 
Som ni kanske kan ana i bakgrunden på bild nummer två så ligger jag i sängen och pluggar. Redan vid 18.30 så var jag otroligt trött så efter agnetas nyårskarameller kröp jag ner i vår nybäddade säng men icke sa nicke att jag kunde somna. Trött det är jag men mitt huvud är uppe i varv så började skriva på kommande examination istället. 
 
Men nu får det vara tack och godnatt för idag. Plugg, träning och hälsa på farmor står på morgondagens schema så en film får avrunda kvällen.
 
Pusskram

Kommentera här: