Allergisk reaktion



Så var det äntligen sommarlov och jobbet har redan kommit igång. Jobbade första gången igårkväll och sen tidigt i morse. Varit hemma och sovit och städar just nu åt mamma och pappa för att sedan köra iväg för kvällsjobb. Imorgon är jag ledig heeeela dagen och klockan 17 springer min kära kusin ut, han tar alltså studenten. Helt sjukt vad tiden går.

Annars då? Jag har åkt på någon allergisk reaktion men vet inte mot vad. Har fått allergitabletter och sådär men de hjälper inte. Doktorn visste inte vad det var för något jag reagerat på igår när jag var där och jag fick strikta order om att ringa igen om det blev värre. Idag är det värre, såklart men jag har inte tid, och sen orkar jag faktiskt inte heller... Får se hur det känns imorgon helt enkelt. Kan jag inte bara få vara helt frisk någon gång? :) 

Kommentera här: