Vickan - Hovdala




Häromdagen var jag faktiskt ute och fotade igen, äntligen. Vickan fick agera modell och jag tog en hel del bilder =) Det är så underbar miljö ute på Hovdala, där kan man gå länge och bara strosa och glömma all stress. Har inte orkat redigera bilderna ännu då jag jobbat både dygnspass, spelat match och varit helt dötrött men nu är jag nog back on track för några dagar i alla fall så kommer troligen upp fler bilder inom kort!
 
Sa för övrigt upp mitt abbonemang på gymmet nyss också. Jag har verkligen gett det en chans och jag gillar att gå dit, oftast men jag har inte varit där alls på en månad ungefär så känner att det är bortkastade pengar. Nu ska jag ta en lång promenad istället och sen handla. Stefan jobbar eftermiddag denna veckan så jag är hemma all by myself. Så förutom att planera inför midsommar så ska jag nog minsann storstäda =)
 
Ha en fin dag!

Kommentera här: