Andas in, andas ut

Jag är mer död än levande just nu. 
Vart hemma på grund av migrän idag, inget hitt :( varit soffliggande hela dagen, hatar det. Missar jag fotbollsträning då är det illa..... 
 
Mår väl helt ok nu, "bara" lite huvudvärk kvar så imorgon ska jag förhoppningsvis vara fit for fight igen!
Har oerhört mycket i skolan just nu och samtidigt har vi en himla massa även hemma med planering inför 30-års fest och liknande så min hjärna går verkligen på högvarv!
 
Lyckades i alla fall söka tre kurser nu i sommar på distans. Får jag inget jobb så kan jag alltid plugga, kanske plugga lite utöver ett eventuellt sommarjobb. Kul när man känner sig så taggad =)
 
Titta klart på Parneviks nu och sen blir det nog sängen för min del! Bättre uppdatering kommer så småningom, jag lovar! 
 
Pusskram

Kommentera här: