För dig

Min energinivå är nere på noll. Egentligen för längesen. Blir utmattad av att bara tänka på saker som behöver bli gjorda men jag har ingen kraft kvar. Konstant trött och kroppen börja ta slut. Drar på mig förkylningar, feber och ovanligt mycket migrän. Det finns inget som jag längtar efter så mycket som att få de sista grejorna vad gäller skolan klara för denna terminen. Det är såklart skolan som tar kol på mig. Eller ska jag kanske snarare säga min sjuka prestationsångest. Den är inte nådig. Det är inte kul längre när kroppen tar stryk. När en dag som är fylld med roligheter plötsligt blir ångestframkallande så är det något som inte stämmer. Jag behöver en paus, gärna igår, men jag har två veckor kvar till "sommarlov" (ska ju såklart jobba men det är inte samma sak). 
 
Ska nu ta mig en snabbdusch innan jag sätter mig vid tvn och tittar på film. Datorn och plugget kommer självklart följa med men förhoppningsvis somnar jag ifrån det ;)
 
Hoppas allt är bra med er! Med mig är det riktigt bra, snart!
 
 
 
För att ge mig själv lite styrka så lägger jag upp två bilder på två personer som betyder obeskrivligt mycket! 

Kommentera här: