Plugg-bubblan

Har återigen gått in i plugg-bubblan och nästan försvunnit. 
Examinationen av delprov 4 ägde rum i tisdags och det gick jättebra. Och nu är jag igång på delprov 5 som hör ihop med fyran. Ska lägga till och ta bort lite och sen är jag klar. Enkelt va?
Så himla enkelt är det dock inte. Måste bearbeta arbetet en hel del då dp 4 bara var ett utkast. Men jag vet ju vad jag ska göra idag i alla fall =)
 
Annars då! Sitter med en kopp kaffe och en clementin, har huvudvärk precis som igår men inte så konstigt i detta tråkiga vädret, grått och trist. MEN imorgon är det fredag och blir jag klar med min examination idag så är jag LEDIG imorgon. Och framåt eftermiddagen kommer Stefans systerbarn och myser med oss hela kvällen =) 
 
In i bubbland och köra på ett par timmar så man kan njuta av dagen sen!
 
Pusskram

Kommentera här: