Trött, tröttare, Marre

Sitter i detta nu och lyssnar på ångespodden samtidigt som jag sammanställer dagens storföreläsning. Jag kunde tyvärr inte medverka då jag efter gårdagens match kände mig fysiskt trasig i fötter och ben. Detta gjorde nämligen att jag inatt sovit ungefär 3 - 3 1/2 timmar. Har sovit cirka 45 minuter idag vid 18-tiden så nu är jag verkligen trött. Är inne i ett pluggmode så vet inte om jag vågar gå och lägga mig eller om jag ska sätta mig med lite annat plugg också...
 
Imorgon är jag LEDIG!!! Självstudier står på schemat, precis som gymmet och fotbollsträning (om mina fötter mår bättre vill säga, annars blir det vila minsann!!!). Ska nog även försöka baka något till Stefan för det var minsann för länge sen. Mamma dyker nog även upp framåt eftermiddagen så jag har en minst sagt fullspäckad dag så kanske lika bra att bara gå och lägga sig. ja, så gör vi!
 
 
Pussnatti

Kommentera här: