Negativa klubben



Livet som fotbollsspelare (tror jag är proffs...) är allt annat än glamoröst. Benhinneinflammation är vardag, likaså blåa storttånaglar för att inte tala om hur min högra stortå är helt uppfläkt undertill. Och när jag ändå rabblar så har min stackars pektå världens köttsår efter en sprucken blåsa. Living the dream. Och hur kan det vara värt det tänker ni nu! Det är det inte. Inte ens nästan. Eller jo, kanske. Ibland. 


Men något positivt i min lilla depphörna ikväll är att jag tidigare idag hann med att köpa en lamineringsmaskin. Finns på det flesta förskolor som jag skulle kunna få använda men känner att har jag en hemma så är den alltid tillgänglig och man kan ju ha den till så mycket annat också :) det får bli dagens positiva. Det och att jag trivs otroligt bra på min praktik! 

Nu, sova!!

Kommentera här: