Jag lever

Äntligen heeeeelg! 
Som jag har längtat och nu är den äntligen här. 
Varje dag denna veckan när jag kommit till jobbet denna veckan har jag fått slängt över mig att "det går maginfluensa". Men igår var det ju ändå lite väl.... 
På tre avdelningar där det är sammanlagt är cirka 50 barn i vanliga fall så var vi typ sju stycken. Och vi var tre vuxna. Två av barnen fick gå hem och en tredje låg i soffan och mådde illa de timmarna när jag var där. Det första jag gjorde när jag kom dit var att svälja vitpepparkorn. peppa peppa ta i trä att jag klarar mig undan skiten, usch. 
 
Jaha, och helgen då. Inte så mycket planer förutom imorgon då jag ska åka på roadtrip med min kusin. Eller ja, vi ska köra till min bror som bor en bit iväg så blir ju som en roadtrip. 
 
Ska se om jag hittar någon film att titta på nu ikväll. Har sån himla huvudvärk så blir att somna tidigt. 
 
Ha en fin helg!!

Kommentera här: