Old times

Mando Diao i lurarna, inte så vanligt längre men ett par låtar har de som jag verkligen gillar. Gillar riktigt mycket till och med. Under tiden som det matas på från spotifylistan så läser jag min gamla blogg. Glad att jag inte raderat den trots att jag många gånger läst den och tänkt att "näää marre, gräv inte i det förflutna." Men det är en del av mig. Den påminner mig om väldigt mycket. Bra saker, dåliga saker. Min utveckling som människa.
Hittar gamla bilder på mig och mina vänner. Blogginlägg som det egentligen inte står så speciellt mycket i men när jag själv läser mellan raderna så kan jag fnissa för jag vet precis hur jag kände där och då.
Vad mycket man förändras på bara några år egentligen. Eller det kanske bara är jag själv som tycker det. Sorgligt i så fall, haha. 
 
Klockan var nyss nio och jag kunde ju absolut inte gå och lägga mig redan då. Nu är den nästa halv elva och jag tänker herregud, hur orkade jag vara uppe till nu. Men just nu spelas en av favvolåtarna med Mando Diao så bara ett par minuter till. Sen, sen är det sängen som gäller!
 
Pusskram

Kommentera här: