I MADE IT!

Jag tror inte ni kan ana hur glad jag är just nu. Fick ÄNTLIGEN respons på mitt arbete som jag lämnade in i mitten på mars. Jag var hundra på att jag skulle få komplettera, jag brukar tro att jag ska få komplettering men denna gången var jag 100% inställd på det, det kändes bara så. Och igår fick jag responsen och "knappen" var grön, alltså har jag klarat uppgiften. Idag hade betyget kommit in, betyget får man alltid veta några dagar efter men det hade kommit in redan idag och vad ser jag, JO jag hade inte bara klarat uppgiften utan även fått VG, alltså högsta betyg. Jag är verkligen stolt över mig själv. I en millisekund tänker jag att detta är värt all ångest jag har varje dag (men den tanken tar jag nog tillbaka lite) men vilken glädje när man får veta att man gjort bra ifrån sig. 
 
Prestationsångest är inget kul. Jag tror det sämsta om mig själv och intalar mig själv att vara beredd på komplettering varje gång. Det där med att tro på sig själv, att man kan klara av saker för att man faktiskt är bra på det är svårt för mig, det är verkligen det. Så har det nästan alltid varit, ibland mer och ibland minder. 
 
 
Men nu ska jag njuta lite i denna glädjebubbla och ställa mig i en varm och lång dusch. Fältdag på praktiken imorgon så jag ska även försöka fixa lite dokument och mål och sådär inför praktiken som börjar redan på fredag. Har så sjukt mycket skolarbete framför mig nu så jag får sjuklig ångest utav blotta tanken på det. Planera planera planera, utan det är jag rökt. Så bye bye omvärld, nu kommer jag vara lost i en månad! 
 
Pusskram

Kommentera här: