Inte många knop på Marre

Vad duktig man känner sig när man har sökt jobb. Har visserligen bara sökt ett inför sommaren men någonstans måste jag ju börja!
 
Med plugget känner jag mig definitivt inte lika duktig. Inte ens nästan i närheten av duktig. Har inte fått något alls gjort på den fronten idag. Nya tag nu ikväll och hela helgen. På måndag har jag fältdag på min praktikplats så det kommer bli ännu mer i mitt huvud än vad det redan är. Vet inte hur det ska gå då jag redan har kaos där uppe.... Mer kaos än på länge. 
 
En positiv sak idag är ju ändå att det är fredag och att jag i morse begav mig mot första avenyn i hopp en klipptid och javisst, nu är håret mer än 1 decimeter kortare. Tror faktiskt jag gillar det, skönt om inte annat!
 
Nu ska jag minsann försöka plugga lite grann. Återigen, någonstans får man ju börja!
 
 
Pusskram

Kommentera här: