Bröllop

 
Ber om ursäkt för den kvaliten bilderna är i, så himla mycket bättre på datorn än vad de blir på bloggen men inte mycket att göra åt. Har så otroligt mycket fler bilder men väljer att avstå från att lägga upp bilder på hela familjer och liknande då jag helt enkelt inte har möjlighet att fråga alla om det är ok. 
 
Fick äran att fotografera en del av Johan och Alexandras bröllopsfest för några helger sedan. Så otroligt roligt och lärorikt men jag har en lång väg att utvecklas för att bli riktigt bra men jag tar det i min takt. Det viktigaste är inte perfekta bilder i kvalite alltid utan att man fångar ögonblick. 
 
 
Har haft självstudier idag och gissa vad!? 
- Ja som ni säkert tänkte så har jag inte gjort något alls så ska faktiskt sätta mig med det lite nu. 
 
pusskram 

Kommentera här: