Skogen

 
Återigen blir jag besviken på färgåtergivningen på mina bilder här på bloggen men jag antar att det inte är lönt att gnälla över det. I förra helgen var min bror på besök och vi drog ut i skogen en lång stund, jag fotografera lite och han fick ställa upp som motiv, såklart. 
För mig är skogen en helande plats. Lite som fotbollsplanen, man kan inte tänka för då förstörs känslan. Det älskar jag. 
 
För övrigt så har jag en hemtenta tills på söndag som jag inte ens börjat på. Jag hoppas innerligt att jag kommer vara riktigt effektiv imorgon och fredag så att jag slipper sitta i helgen för det har jag helt enkelt inte tid till. På söndag fyller min älskade farmor 70 år så vi ska fira henne på lördag. Jag var iväg och köpte present till henne idag, tror hon kommer bli jätteglad faktiskt! Ska köpa någon riktigt stor bukett blommor också tror jag bestämt. Min fina farmor alltså. 
 
Jag ville gå och lägga mig redan vid 19.30 idag men fick hejda mig och jag är fortfarande lite trött, nu är det ju ändå ok att gå och lägga sig. Men samtidigt vill jag plugga... Vilket dilemma va! ;) 

Kommentera här: