Pluggtips

Stress blandat med ångest. Eller snarare ångest orsakat av stress.
Plugget tar för stunden kol på mig och allt jag vill är att gå och lägga mig och sova. ögonen går i kors på mig samtidigt som jag trycker i mig socker i form av coca cola och godis men det hjälper inte. Inget hjälper och jag kommer inte vidare med min uppgift. Den ska vara i princip klar och mejlad ikväll. Det känns omöjligt.
 
Annars då?
jodå, förkylningen sitter i, såklart! Men annars är läget under kontroll. Fredag imorgon, även fast jag vet att jag ska plugga en del i helgen också så känns det skönt att åtminstone kunna få sovmorgon! Jag är nattuggla så en sen kväll/natt och en lång sovmorgon är optimalt för mig. 
 
Ska försöka få lite friskluft på balkongen nu så jag kan få lite energi till sista rycket. Har ni några pluggtips så tas det tacksamt i mot! :D
 

Kommentera här: