Bad day

It's just a bad day, not a bad life.

 
Denna dagen kan fara åt pipsvängen. 
Hur kan 24 timmar kännas så oerhört långa?
Redan när jag vaknade i morse så kände jag att jag inte skulle stiga upp. Ville gråta av bara tanken, så det gjorde jag. Men bara en liten skvätt. Kom ju på att jag skulle till min fina vän Viki och ha frukostmys. Väl där var det såklart jättebra. God frukost och massa mys med hennes goa V. 
 
Väl hemkommen så brast det igen. Sur och vresig. Jag har verkligen vaknat på fel sida idag. Det har definitivt inte blivit ens lite bättre allt eftersom dagen gått heller, snarare sämre. Och som om inte det var nog så fick jag ångest så in i bomben med. Drog till gymmet och körde ett pass, därefter försvann ångesten åtminstone, men mitt humör, man kan nog tro att jag käkade taggtråd till frukost. 
 
 
Well well, tur att det är en ny dag med nya möjligheter imorgon. Jag har en examination i form av redovisning som ska göras så håll gärna tummarna för mig imorgon mellan 9-12, det kommer hjälpa vill jag tro =) 
 
 
Nu ska jag sova, djupt! 
 

Kommentera här: